Hjälp!!...behöver tips om kortspel

Ja, nu är de illa.....jag vet inte när mitt minne började totalstrejka, men de är nog ett tag sen, för nu är mitt goda minne ett minne blott.....om ens de....

Jag och barna har börjat spela kort, men de börjar bli lite enformigt (tycker jag då) eftersom vi inte kan så många olika spel, vi spelar "Finns i sjön", "Dyngtunna" och "Vänd-tia".......men sen är de stopp, och jag som spelat så mycket kort i mina dar, men som sagt.....minnet....*suck*...(obs poker är inte tänkbart än..*S*)

En annan sak som försvunnit ur minnet är alla dessa roliga sommarlekar, med hopprep och gummiband. Jag försökte komma på hur vi hoppade "Bondtolvan", och jag har letet på nätet....och några av de olika hoppen hittade jag, men inte alla. Funderar allvarligt på att ringa en gammal klasskompis sen grundskolan som var superduktig på både hopprep och gummiband, hon kanske har minnet kvar......hon har ju inte fyllt 40 år än :-)


                                               image364
Kram från Minneslösa-Marie

Kommentarer
Postat av: Magda

Hej hopp.
Du kanske ska lära dom Games........., men lär dom inte vårt hemliga tecken....
/Magdalena

2008-04-25 @ 07:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback