Jag, en superwoman....

Nu sitter jag och glor på den här sidan och vet inte vad jag ska skriva.....har ju inte ens kommit på nån rubrik, fast de kanske ger sej eftersom.
De här symboliserar ganska bra vad den här dan går ut på.....sitta och glo....och vänta på att klockan ska bli 21 och de är dags att gå på helgens arbetspass, japp, för nu har jag 3 nätter framför mej.....

Men vänta nu...inte klaga....inte gnälla....tänk på armbandet, och förslitningsskadorna :-)

Jo, klaga lite....är en aningens, aningens irriterad på den/dom på jobbet som lovar våra vårdtagare att vi ska komma den och den tiden, utan att fråga oss som jobbar om de överhuvudtaget är möjligt. Jag vet inte hur dom tror vi jobbar på natten, om vi är nå slags övernaturliga varelser eftersom vi tydligen kan vara på 2 ställen samtidigt. Lite less blir man....och lite måste man få gnälla då....

Marie by night....e de inte likt så säg?

                                     image341

Kram från "Superwoman" :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback