Kvinnans åldrar och baddräktsfunderingar...

Kvinnans ålder kan man avläsa av vad hon läser....eller SKA läsa...
Igår när jag var och handlade så kände jag för att köpa en tidning, och blev lite full i skratt när jag insåg vad som "passade" mej...

Så här har min "tidskriftsstege" sett ut...

Bamse
Kalle Anka
Starlet
Frida
Okej
Vecko Revyn
Amelia
Allas (var nog före min tid där...*S*)
och igår blev de Laura, tidningen för dej kvinna 40+

och så var de såklart en massa föräldratidningar och sånt när jag var gravid och när jag hade småbarn....vet inte om dom gjorde nån nytta, tror man blev förvirrad bara...*S*

Men som sagt, nu var de Laura, och den här gången var de tips om vilken baddräkt som passade vilka kroppsformer. Och min ska ha ett större mönster frampå, liksom upp mot bysten, för att ta blicken från en bullig mage, den ska också ha lite rynk vid bysten för att ta blicken från en bred rumpa......och mörk i färgen för att göra kroppen mindre....
Vad ska man ha för att helt ta blicken från mej då???

Ju mer jag tänker på de nu, så är de bra dumt....."Ta blicken ifrån".....de innebär ju att man skäms...och de är väl inte så de ska vara??

Äh, jag går och köper en baddräkt jag själv gillar och tar risken att folk ska se mej......så kan dom som vill "Ta blicken från mej".  :-)

   image359          image360

Bilderna gjorda av
Ingrid Wallin

Kram


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Händer något kul idag? :)

Postat av: kvigan

hahaha ja läste de om baddräkten
ja måste tala om*fnissar*
jag har en sån med litte ben på å fångrandig i vitt å mörkblå jisses ja älskar den baddräkten jag*L*

2008-04-19 @ 16:10:20
URL: http://skogstrollets.blogg.se/
Postat av: Nickan

Om man ska följa sådana rekommendationer kanske man inte ska ha baddräkt alls, naken eller lämna stranden! Jag har vad jag vill och passar det inte andra får de titta åt något annat håll! Ha dè

2008-04-20 @ 10:06:36
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback