Lista....

Ja nått måste jag ju hitta på så inte Sanna gnäller över bloggtorka...*S*

ALLMÄNT...

Namn: Marie
Piercingar: Räknas alla hål jag har i öronen?
Tatueringar: En gammal gammal rackare.
Längd: 164 och "going down"
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blandad kompott, men just nu allt äkta....från de röda till de gråa...
Är du kär i någon: Japp :-)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, jag trivs här....
Tänker du på självmord: Nej!
Tycker andra att du är attraktiv: Jag hoppas väl de :-)
Vilket shampoo använder du: Fructis, tror jag de heter.....grön flaska....luktar gott...
Vilken parfym använder du: Använder sällan parfym, men har en dyr och fin som heter...ja just, va heter den??..en massa rutor på flaskan....äh, måste kolla...Burberry var de.
Vad är du rädd för: Att nått ska hända mina nära och kära
Gillar du att tvätta: Nja....men jag gör de utan gnäll
Gillar du Berg-och-Dalbana: Inte längre....tål inga såna aktiviteter längre

SENASTE...
Film du hyrde: Minns inte....så längesen.
Film du köpte: Ja de var säkert ännu längre sen.
Låten du lyssnade på: Tyvärr var de ett klipp från bloggen med nån tjej som sjöng en Mariah Carey låt med helknäpp text.
Låten du hade på hjärnan: Ja, de var de som var tyvärret...för nu sitter den där....
Låten du laddade ner: Vet ju inte hur man gör....
Personen du ringde: Ja vem var de då??...De var nog barnas pappa.
TV program du tittade på: Grey's anatomy
Personen du tänkte på: Har hunnit tänka på många sen jag började fylla i den här listan....*S*

FAVORIT...
Mat: Så mycket.....allt från tacos till paltbröd med fläsk.
Låt: Varierar nästan från dag till dag, har ingen speciell just nu.
Sak att göra: DANSA!!!!!!
Sport: Dans....japp, de är en sport, och den enda roliga att utöva :-)...skulle vilja rida igen, men är för feg för de.
Dryck: Pepsi Max
Kläder: Hemma, mysbyxor och tröja.....annars jeans och tröja
Film: Gillar svenska filmer som tex "Så som i himlen", "Grabben i graven bredvid", "Under solen"...."snyft, snyft"
Bil: Ja inte vet jag......

ANTAL...
Gånger du varit kär: Ja de har ju hänt
Gånger ditt hjärta brustit: De har också hänt
Hjärtan brustit på grund av dej: Ja, de har också hänt.....
Gånger ditt namn varit med i tidningen:  Vet inte om de hänt....jo vänta, när mina barn föddes såklart....alltså minst 2 ggr....och som nära anhörig i några dödsannonser också....alltså minst 4ggr
Ärr du har på kroppen: Bara några små efter bortopererade leverfläckar

SENASTE...
Bok du läste: Freja
Personen du fick mail av: Anna-Lena
Personen du fick brev av: En avlägsen släkting som hittat mej.
Personen du fick sms av: Otto
Gången hela din familj åt middag tillsammans: De beror på vilken del av familjen som räknas.....för är de alla så var de jätte längesen......är de min nya familj så var de på påsklovet.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Sov länge, har jobbat natt, sen var jag på personalmöte....sen kollat TV, Grey's anatomy...och nu sitter jag här...och såklart pratat med Daniel...några gånger :-)
Var det kul: Vilket av de?...
Hur tidigt stiger du upp: Ledig runt 9, jobbat natt ca 14-15
Gillar du att slåss: Har aldrig provat, inte riktigt min grej
Vad ska du göra ikväll: Lata mej i soffan, kanske lite Betapet.
Är du seriös: Ja de tror jag väl....jag hoppas folk tar mej för de iallafall....ibland...oftast.... ;-)
Vad är du allergisk mot: Elaka människor....
Var har du ont: Ingenstans just nu....kiropraktikern fixade ju höfterna.
Använder du hårspray: Sällan....
Kan du stå på händer: kan jag aldrig tänka mej...
Favorit serie: Grey's anatomy

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: Klarar mej bra utan
Är du glad nu: Nja, inte så jag sitter och skrattar för mej själv....är ju lite ensamt så här i stora lägenheten.
Var du glad igår: *funderar'.....JA!!! de var jag, för jag var och buggade :-)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja de gör jag
Vad dansar du till: Musik brukar funka bra....
Stockholm är: En jätte vacker sommarstad....men fy för "vintrarna"
Göteborg är: Har bara varit dit en gång....åt pizza....nej vänta, har ju varit på Lisseberg också....men sjävla stan har jag inte sett så mycket av...
Kan du sjunga:  Absolut...om de låter bra vet jag inte....
Mer värt än guld: Att må bra
Spaghetti eller makaroner: Beror på till vad...
Ett land jag helst vill besöka: Skottland....
Ska bli skoj: Att vara lånledig snart igen.
Ska inte bli skoj: Att jobba hela helgen.
Sparar till: Spara???....spara vadå??....måste man inte ha nått att spara då??
Väntar på: Våren....som lyser med sin frånvaro...
Pålägg som gäller: Ost går alltid hem...
Dagens dryck: Te....ska fixa de nu :-)

De var de de.....Tack å hej :-)


Kommentarer
Postat av: Magda

Storsjöyran 19xx , var du i tidningen men namn och bild, om jag inte minns fel......

2008-04-10 @ 10:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback