Måndag.....och snart är de dags...

Javisst, så ere....snart är de dags för att gå på en långvecka med jobb....med start kl 21.00 ikväll.
...och om vi säger så här....jag ser inte fram emot de speciellt mycket, men som alltid så brukar de ge med sej så fort jag kört igång.

Mitt jobb består ju i att susa runt på nätterna och titta till mina tanter och farbröder, kolla så dom sover, vända runt dom lite och ge dom nått att dricka om dom vill ha, så mycket bil blir de....och de ska jag säga, lockar inte speciellt mycket nu....FÖR DE HAR VRÄKT NER SNÖ IGEN!!!....ja men hallå!!....VÅREN var är du??....du stack in näsan och retades lite, men smet iväg igen, din fegis!
Nåja....man ska inte gnälla har jag hört....men de är svårt att låta bli....

Läste förresten i en tidning om en man som kommit på den briljanta idén hur man ska få människor att sluta klaga, för visst är de så att de klagas alldeles för mycket...hans idé var iallafall att man skulle ha ett armband på sej på ena armen och varje gång man klagade skulle man flytta de till andra armen....kan sägas att han rekomenderade att armbandet var lätt att ta på och av, typ gummiband....förstår vad han menar....för jag har tänkt på de där när de slinker ur mej ett klagomål om tex vädret, dåliga program på TVn, chefer, seg dator osv....jag skulle baske mej få förslitningsskador av all förflyttning av de där armbandet....så innan jag kan behärska mej lite så ska jag inte ens prova hans idé.....men man får sej en tankeställare, eller hur?...*S*

                            image339

Kram


Kommentarer
Postat av: Doris

Vaaadåå klagar..man måste ju få säga vaa man tycker..Eller..inte klagar du ..du konstatera fakta..Och denna j#2#*^^&¨snö.måste ju alla bli knäpp på..ha det bra..
Kram

2008-04-07 @ 17:54:11
Postat av: Nickan

Det kan vara bra att vissa personer tänker efter ibland. Nu menar jag inte det lätta vardagsgnället, det kan vara bra för man ska må bättre, utan de som ständigt och jämt gnäller högljutt om ALLT! Kolla länstidningarnas insändare! En del klagar så man kan spy! De måste ha alldeles för lite att göra sådant folk. En del arbetskamrater kan också vara sådan negativt laddade, sånna suger! Lite gnäll över väder och datorer, osv är bara bra för måendet! Ha dè


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback