Måttligt irriterad idag...

Ja de har jag varit, ska försöka dra de lite kort....

Vi på jobbet ska få åka på planeringsdagar, de är väl jätte kul....absolut.....men blev lite less när en jobbarkompis ringde och talade om de för mej, alltså inte less på henne utan på cheferna som inte ringde....om inte C ringt vet jag inte om jag fått veta nått i tid......men när jag sa de till en av cheferna så blev hon lite sur och sa att dom visst tänkt på oss som jobbar natten, de gör dom alltid, sa hon.....
Tyvärr känns de inte så ibland, måste jag säga...

Nåja, allt löste sej, vi skulle åka nästa tisdag och komma hem på onsdag....

¤ så jag kollade med barnas pappa så de inte skulle bli nått strul för jag har lovat ha barna på hans vecka from onsdag för han ska åka söderut en sväng....och de var okej från hans håll.

¤ sen bokade jag att åka ner med Daniel till Dalarna på söndag och hämta marsvinen, och hem igen på måndag....de skulle passa utmärkt eftersom vi inte skulle åka på planeringsdagen förrän tisdagmorgon.

¤ och till sist så var jag tvungen att avboka min tatueringstid som är på tisdag, förbaskat trist eftersom de var flera månader sen jag bokade och jag vet han har en helvetes kö.....men vi är tvungna att åka med jobbet, tror inte en tatueringstid är ett giltigt skäl att stanna hemma...


Men så idag ringde en jobbarkompis till mej, vi ska göra några passbyten han och jag, och han visste inte hur man gör.....så vi försökte lösa de.....och så frågade jag helt apropå om han hört vem som ska jobba istället för mej när vi är på planeringsdagar.....men du säger han, de är inte nu på tisdag och onsdag, de är framflyttat till i mitten av maj!

MEN FY F.. OCH EN MASSA ANDRA FULA ORD..... VA FÖRBANNAD JAG BLEV!!!!!!!!
OCH NÄR I HELA.....OCH EN MASSA FLER FULA ORD.....HADE DOM TÄNKT TALA OM DE FÖR MEJ?????

Om inte han ringt mej i ett annat ärende idag så vet jag inte när jag fått veta nått......å mina chefer som är så bra på att informera oss.....jaha???....när då????
Tror dom inte man har annat för sej???...att man har ett liv och att man kanske vill kunna planera nått....
Och jag har faktiskt 2 barn som jag inte kan lämna vind för våg och jag kan faktiskt inte förlita mej på att pappan kan ta dom varje gång jag behöver hjälp.....

Och nu har jag bokat ny tid för tatuering.....den första tiden han hade var 20 AUGUSTI!!!!!!!!!....Ja men JIPPIE!!!

Men jag ska fråga dom i morgon.....cheferna alltså....OM nån är där när jag ska dit.....när dom tänkt informera mej...

Förstår ni vad jag menar att man kan känna sej ganska bortglömd när man jobbar natt??.....vi bara finns där och gör vårt jobb....finemang de....men nu ska då iallafall jag tala om vad jag tycker om de här!!!!

                                    image365

Kommentarer
Postat av: sanna panna

hahahahahahahahahh amen du?
i de här jobbet så får man gå in på mailen på JOBBET o läsa sig till de som ska hända mao så ska DU på din lediga tid åka på jobbet o läsa mail där de står exakt när ni ska åka hahahahaha...
skit med tattooo länge o vänta ju....
moahahahahahahahahahahaha...kram

Postat av: Nannis

Skit det där med tatueringstiden.. det var ju ett tag till nästa gång =o( kram

2008-04-23 @ 16:45:46
URL: http://nannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback