Namn i tidningen...

På listan jag skrev tidigare var en fråga hur många gånger mitt namn stått i tidningen, och jag blev påmind om Yran för en massa år sen.....Tack Magda!!...önskar jag haft en scanner skulle ni fått se, den nyktraste på hela Storsjöyran, med den rödaste näsan.....*S*....blir så när jag blir lite kall....
Och då kom jag på en gång till när vi var med i tidningen, Magda och jag, de var en kväll och vi var på väg hem genom stan och de var nått jippo på gång....kommer ju inte ens ihåg vad de hette....??-natt....eller var de "Natt-ugglan" eller nått sånt??......iallafall så hade jag lika röd och fin näsa där...*S*

Ska akta mej för fotografer jag...
iallafall såna som är ute på kvällar och nätter när de är småkyligt, ska hålla mej inne där de är varmt och skönt....
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback