River mitt hår!!

Varför kan man undra.....deklarationstider säger jag bara!!
För min egen del - ingaproblem, ett SMS så är de klart, men farfars.....suck....de är fastighet som har avyttrats, värdepapper som lösts in och så var de nått mera också....och de är blankett K4 där jag ska fylla i siffror i avdelning A, och nån N-blankett....å så var de till att räkna ut fastighetsskatten på de månader han fortfarande stod som ägare...

Ja men alltså hallå!!....fyller jag i fel så får jag genast påbackning från högre ort....alltså vet dom ju redan allt....så varför ska man plågas varje år med de här??.....tänk så många gråhåriga, eller tom tunnhåriga människor de blivit pga de här.

Nåja, nu har jag tagit paus i de här...ska på möte på jobbet...återupptar hårrivandet i morgon....nått "roligt" ska jag väl ha då också. :-)

image350

Kram

Kommentarer
Postat av: Nickan

De är bara för att se om du är tänkt att fiffla! Så kan de klämma åt rejält som ohederlig! HAHAAHA! Nä, så kan de väl inte? men man kan ju undra! Allt väl? Här är det det . Var det i den här stan du åkte Malibu? Vilken färg i så fall och med vem? Nyfiken och kanske kan jag berätta vart den tog vägen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback