Så ofattbart....

Så många tankar som rusar runt i huvet efter de här med Engla...
Jag har så många saker i huvet som vill ut....men orden är så fula, hårda och elaka att jag vill inte att nån ska behöva läsa dom.

Jag tänker på Englas familj, släktingar, vänner, grannar.....ja alla som fanns omkring henne....hur lever man vidare efter en sån här sak?

Jag har en dotter som är 8 år....i hennes framtid finns internet, så är de ju bara....men hur ska vi som föräldrar vara säkra på att våra barn inte råkar ut för en sån .....jag finner inte ord hur fruktasvärt vidrigt äckliga jä..a missfoster jag tycker att såna här personer är....
Vi kan prata med våra barn, vi kan kolla vad dom gör på internet, vi kan förbjuda dom att använda internet.....men ändå...kan vi vara helt säkra på att vi kan hålla dom borta från sånt där slödder??

När sånt här hänt så känns de tufft att vara förälder....de är många många år man har framför sej när man ska oroa sej för sina barn, och bekymren med om barna ska klara skolan eller inte ter sej lite ynkliga såna här dagar....

Men snart är man tillbaka i den egna vardagen, med de, tack-och-lov, "små" bekymren.....men idag är de Englas dag..

                   image344

En stor kram till oss alla.

Kommentarer
Postat av: Jannike

... och en stor kram till Englas nära och kära.....

Postat av: carina

Jag håller med dej man kan undra vilka jäkla missfoster vi har i detta samhälle. Fin bild föresten mina tanke gick till Elin när ser på denna fina ängel. Ha en bra 9 dagars ledighet. En stor kram.

2008-04-14 @ 10:53:34
Postat av: Du vet vem:)

Jag hörde av nån att ha baran är som att gå omkring med en laddad pistol mot huvudet.
LITE överdrivet, men, efter något sådant, så funderar en ju lite mer........

2008-04-14 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback