Semester....

...skulla man kunna trott att jag haft.....eller nått fel på händerna så jag inte kunnat skriva....för nu var de verkligen längesen jag skrev överhuvudtaget.
Får skylla på, i tur och ordning, Påsklov, ickefungerande internet, intensivhelg med dans och buggtävling, ickefungerande blogg, jobb och nu till sist helgbesök.

Jag jobbade påskhelgen, och gick av på måndagmorgon (annandagpåsk) så då åkte jag och barna ner till Vansbro och hade lite semester...

De var godisätande...
image330

äggmålande...
image331

Trevlig middag med mycket folk (alltså måste bordet förlängas, tur de finns snickare)
image332

promenad i uti skogen...
image333

och lek och stoj och snöbollskastning på mamma....
image334

image335

De var lovet i korthet de... :-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Doris

Åhhh..äntligen e du tebax..Välkommen ..

Ser att ni haft det bra..å de e ju bra..
Kram

2008-04-06 @ 19:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback