Snoppfunderingar...

Ja nu är jag i valet och kvalet, ska man berätta sånt här??
Jo jag måste, de var ju så gulligt.....förresten, hoppas ordet i rubriken är tillåtet, så man inte blir censurerad oläst...*S*....rubriken borde locka in en del nya läsare på min blogg om inte annat...*S*

Idag när jag hämtade sonen på fritids så kom en av fritidsfröknarna och pratade lite, och så berättade hon vad som hänt en dag på fritids, och som hon skrattat gott åt....i hemlighet såklart...

Fritids hade varit på utflykt nånstans, och Emil hade kommit fram till den här fröken och sagt att han var så kissnödig, så fröken hade följt med han bakom ett hus. Så när sonen står där och håller i sin snopp och kissar så hade han sagt till fröken:
-Jag tycker min snopp är fin.....sen när man blir stor så blir dom så fula och håriga!

Japp....kommentarer överflödiga :-)

                                          image354

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahah ja jag undrar ja viiken son du kommer att ha när han blir stor hahahaha....

2008-04-17 @ 21:31:59
Postat av: Helen

Du är helt underbar att skriva blogg!:) Hoppas allt är väl med dig! vi ses kramisar!!

2008-04-18 @ 10:08:18
Postat av: Nannis

*asg* Härligt med barns funderingar! hahahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback