Tisdag....

...och veckan har börjat med raska steg.....

För de första....
Tack för kommentaren "Du-vet-vem"...men jag vet ju inte vem......så ledtråd emottages tacksamt. :-)

För de andra....
När jag hämtade barnen igår på skolan kom Emil emot mej och var så ivrig, vi skulle ha samtal med fröken sa han...eh???...vad har jag missat nu??......de visade sej att fröken haft lite dålig framförhållning, men skickat med en lapp i fredags.....och den hade vi såklart missat....men de löste sej ändå. Jag tog samtalet och sen rapporterade jag vidare till fadern. :-)

Och vad säger man??......jag undrar vilken tid han den där som byter ut barn gör de??.....för min son, som hemma kan ha ett sjuhelsikes humör, är den goaste, snällaste och omtänksammaste killen på skolan...så nånstans på väg in på skolan byts han nog ut...*S*
Ja, kort sagt....han fick beröm i nästan en timmes tid.....bara positivt...och där satt man som en fånigt stolt flinande mamma och bara log och nickade....som sagt, vad säger man? :-)

Sen fick vi som föräldrar beröm också.....Emils fröken hade Amandas klass förut, när Amanda började, och fröken sa igår att våra barn är så lugna och trygga så de märks att dom har en grundtrygghet hemifrån, och så sa hon att hon tyckte att vi skötte oss så bra, jag och pappan, att vi är en härlig familj, för trots att vi är skilda så kommer vi tillsammans på samtalen, och på luciafirande och annat som är på skolan, och de är tydligen inte så vanligt, plus att hon var så fashinerad över att jag alltid pratat så gott om Rebecca, barnas "styvmamma"...*S*.....inte heller de vanligt, men de fattar jag inte.
Mina barn tycker om Rebecca och trivs där hos pappa och henne, så varför ska jag vara negativ till henne?....de viktigaste är ju att mina barn har de bra, eller hur?....sen är hon ganska snäll också ;-) Hej, hej Rebecca!! *vinkar*

Ja e de inte konstigt, min fd mans nya sambo får läsa min blogg??....*S*
de finns dom som tycker vi är en underlig "familj", men de bjuder vi på.... :-)

Jaha, och vad har nu dagen att erbjuda?
Tvätta, diska, stöka undan lite.....sånt där man gör nästan dagligen...och de tar liksom aldrig slut.

Kram på er. :-)

                     image345

Kommentarer
Postat av: Nickan

Alltid en fest om man kan umgås och vara överens så gott det går när man har barn. Verkligen inte alla som klarar! Grattis till er, var stolt! Ha dè bra

Postat av: Du vet vem som ringer mitt inatten när det inte går prata med dig pga att TVn är viktigare

Men så var det inte....

KRAM till barna för de e snälla mot dina besökare trots att de inte är snälla alltid...
Kul med kryptiska meddelanden...
Har nog svårt att lämmana ut nåt till allmänt beskådande...Det beror på att det inte finns så mycket att skriva om.

2008-04-15 @ 15:21:13
Postat av: Från mig :)

Hej kloka Marie :)
Precis så vill jag ha det, så som du beskriver det. Känns som om det inte är helt omöjligt faktiskt :)
In å tittar till din blogg då och då...
Kram

2008-04-15 @ 22:51:42
Postat av: sanna panna

men va fan va de va bloggat här då hinner inte med just nu heeeeelt plötsligt.........jisses....
vårtecken japp...hmmm deklartioner....jaha mkt nu gumman.....o sen ja...hihi
kram

2008-04-17 @ 13:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback