Vårtecken...

Så tjatig jag är, men idag har jag upplevt ett vårtecken till.....
Ont i rumpan.... :-)

Ja de måste väl också räknas som ett vårtecken.....jag har cyklat för första gången i år, och känner redan en viss ömhet i rumpan....alltså ett vårtecken :-)

Förstår inte varför, de vore väl en sak om jag hade en liten benig rumpa, men jag tycker jag är så "vadderad" så jag borde sitta så mjukt och skönt på en cykelsadel, och jag har en bra sadel, inte nått sånt där smalt elände som efter 10 minuter känns som om man har strax under halsmandlarna, nej, jag har en bredare, bekvämare sadel....och vadderad bakdel...å ändå....

Nåja, de lär ju bli bättre när man cyklat lite, de är väl bara ovana nu......precis som med orken.....för nån sån fanns inte heller....men de kommer väl :-)

                    image363
Kram


Kommentarer
Postat av: kvigan

Ja säjer bara westernsadel*skrattar*
jag e välvadderad men uvva så ja funderat på å stålsko rumpen,men nu slipper jag
hoppas allt e gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback