Drömtydning tack!!

Fattar inte att jag är så trött....vi la oss ganska tidigt igår och jag var som en urvriden trasa i morse iallafall.....och snacka om att jag drömt sjuka drömmar.....Daniel sa att jag farit runt i sängen i morse, och de förstår jag....*S*

Jag drömde bla att jag var på en "spökbåt" med Beppe Wolgers, Göran Persson och Göran Perssons mamma, vem hon nu är....*S*....sen vandrade vi över nått berg....och sen var jag i ett gammalt otäckt hus, med en massa rum, en del helt omöblerade med bara en massa spindelväv och damm.
Jag gick runt i huset och tände och släckte lampor, släckte där de inte fanns möbler för jag tyckte de var onödigt att de skulle lysa där, och så tände jag lampor där vi höll till......och de var såna där gamla kontakter, man trycker på en knapp för att tända och en annan för att släcka....
Sen helt plötstligt tändes de en massa blinkande lampor i ett rum, spotlights typ, och jag blev irriterad, men då förklara nån att de var DJ:arna som tänt dom...och visst, i ett hörn stod de två killar och spelade musik....

Analysera den om ni kan....*asg*

Kram

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ha ha den var rolig... men jag är ingen drömtydare, tyvärr!



Kram!

Postat av: sanna panna

hahahahahahahahaha du e störd SÖK HJÄLP...

*skrattar* ofta drömma sånt

jag drömmer mest om sex ja
flabbar**

2008-08-22 @ 10:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback