Duktig...

Ja jag var tydligen jätte duktig på testen jag gjorde på bussen, för jag lyckades få in 14 likadana inlägg.....*S*....men jag raderade 13 av dom, tyckte de var onödigt med så många identiska inlägg.

Nu är vi framme i Vansbro, Emil har fått spel till Playstation så han sitter och spelar, Amanda sitter vid hennes och Emils bärbara dator och spelar, jag sitter här och skriver, Linnea håller på med nått på sitt rum.....och Daniel gör tårta!!
Är inte arbetsfördelningen god i den här familjen??....*asg*

Nu börjar de kännas att jag är ledig, de är så skönt...börjar slappna av ordentligt....somnade på bussen, somnade i bilen och sov en liten stund nyss här på sängen....undrar om de behövdes?...

Har kollat in Daniels nya leksak....en väderstation!!.....där ser man vädret nu, om de regnar eller är sol....visserligen kan man kolla ut genom fönstret också, men de är ju inte lika kul....*S*...Närå, de är säkert en jätte rolig sak, och den visar vädret som komma skall också, 24 framåt... :-)
Hittade en bild på den.......se och förundras....*S*

                      

Jag vill också ha en, men den ska se ut så här....

                          
Tjejen på väderstationen tipsar om vilka kläder man ska ha på sej, allt från linne till mössa och vantar, och paraply också om de behövs......Är inte de här ett måste så säg!!!  :-)

Nu ska vi äta tårta...
Kram

Kommentarer
Postat av: Magda

Det låter som en bra arbetsfördelning, ska försöka att införa den hemma ...

Passa på att vila.

/kram Magda

2008-08-20 @ 08:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback