Fuskar lite...

....och skriver lite på jobbet, har en kort paus och hade inget för mej, kände för att få ner några rader och skingra tankarna lite. Känner mej lite nedstämd i natt och lite less, vet inte varför, de kom liksom bara över mej....och känner jag mej själv så har de lättat tills i morgon, eller förlåt, senare idag... :-)

Idag var jag och Amanda på stan och handlade kläder till henne för pengarna hon fått från sin gammelmomma, och de var så kul!!......vi hittade jätte fina kläder, som jag tyckte om, och framförallt hon....ja såklart fick hon bestämma själv vad hon ville ha. Men vi överskred "budgeten" en aning....*S*
Ska se om jag kommer ihåg att fota henne nån dag i de nya kläderna.

Vet ni, i natt känns de att hösten är här.....de är bara 4 grader varmt ute....så nu vet man vad som väntar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback