Garderobsproblem=kaos

Men de är väl typiskt, när jag fått upp ångan och vill göra en massa här hemma så ska de fastna...och nu sitter de fast i en förb.... garderob, den är fastskruvad i väggen, och där kan vi snacka fastskruvad.....den är så fastskruvad att de inte går att få loss den, för skruvarna är förstörda.....men en sak säger jag....BORT SKA DEN!!!!....eller bort och bort, den ska flyttas till en annan vägg.....jag tycker inte om att behöva be om hjälp hela tiden, de heter ju "Bra kvinna reder sej själv", men nu måste jag ha hjälp.

Var iallafall och hämtade köpmandisken igår, Tack Rebecca för hjälpen!! :-) och den är så fin, och gör sej så bra i köket, jag är jätte nöjd. :-)

Och så bytte jag ut Emils gamla skrivbord mot de nya, och de blev också bra.....förutom att de är en GARDEROB SOM STÅR FEL!!!...*S*....men nu skulle ni se mitt vardagsrum, för där står ett skrivbord som ska kasseras, en bokhylla som ska upp och ett skåp som ska till Borgvattnet....ja de ser verkligen inte klokt ut....plus att den lilla hallen är full av saker som ska in i Emils rum igen när GARDEROBEN ÄR FLYTTAD, så nu kommer man inte in på den lilla toan...vilket barna upptäckte igår kväll när dom skulle borsta tänderna, och jag orkade inte flytta sakerna så jag tog fram nya tandborstar...*S*

Men de ska väl bli lite ordning i de här kaoset nån gång också, har inte hunnit nått idag, dom ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba några timmar från morgonen så jag gjorde de.....alltså, ibland undrar jag vad man har vikarier till??

Nu ska jag se vad jag ska roa mej med.....av allt jag har att välja på....ge GARDEROBEN en omgång till kanske.
Kram


Kommentarer
Postat av: Jannike

Du är utmanad!!



kram från Jannike

Postat av: Jannike

Du är utmanad!!



kram från Jannike

2008-08-26 @ 21:51:30
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback