Ledig....

....eller inte....??

Jo egentligen så är jag ledig 2 dagar nu, men först ringde en från "kontoret" och fråga om jag kunde jobba extra ikväll, 5 timmar.....och sen några timmar senare ringde en annan från samma "kontor" och fråga om jag kunde jobba extra igår, 5 timmar.....och jag sa ja.....tänkte ju på barna och de kommande utgifterna...*S*

Och idag fyller min son år.....7 år blir han.....Grattis gubben!!

                               

Hoppsan, nu ringde "kontoret" igen......Jag ska jobba natt istället för kväll ikväll......eller ska och ska, hon frågade och jag sa ja.....
De är vak hos en tant, samma som jag var hos igår kväll, och jag sitter så gärna hos henne. Hon blir så glad när jag kommer, och hon ville ha mej där.
De är de här jag menade när jag skrev förut. att känna mej nöjd med de jag gör i mitt jobb, att kunna ge.... Och sen är de inte bara de att jag ger, jag får ju tillbaka.....när jag får en kram, en smekning på kinden.....då vet jag att jag är på rätt ställe.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jannike

Du e´ säkert bäst!

Postat av: sanna panna

o min dotter fyller idag me COOLT

2008-08-14 @ 20:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback