Lever.....

....jo de gör jag, fast man kanske kan tro annat.

Kan erkänna att jag öppnat och stängt den här bloggsidan hur många gånger som helst.....öppnat för att skriva lite hur jag haft de och vad jag gjort, men sen när sidan legat där framför mej på skärmen alldeles vit och tom så har all ork runnit av mej, så jag har stängt ner den igen, men nu ska jag plita ner några rader iallafall.
Fast egentligen undrar jag om de är rätt dag att försöka skriva nått.....för idag är de verkligen inte MIN dag.

Jag känner mej nere.....japp så är de....tänker inte skriva varför för då får jag väl en massa uppmuntrande ord att så ska jag väl inte tänka, så jag struntar i de...*S*

Eller jo förresten, ni ska få höra, förlåt läsa, vad som tynger mej....
Semestern är slut!!....inget att hänga läpp för egenrligen eller hur, för jag är ju ledig så mycket ändå?
Jag har tillbringat nästan varje semesterdag med Daniel och nu är de slut med de, nu blir de varannan eller var tredje helg.....Åh nä, där kan inte ens ni komma med nått uppmuntrande eller hur??!!
Och pga av ovanstående, OCH att vädret blivit lite kyligare så känns de som om sommarn snart är slut......jag vet, varje årstid har sin charm och jag vet att jag kommer att upptäcka de när vi kommer dit....men just nu, JUST NU känns de så trist.
Och jag vet att man inte ska deppa ihop för att vintern SNART är här, för den är inte här än, men just idag så gör jag de ändå.....MEN de kommer andra dagar.

Förresten, låt inte mina ord högre upp, att jag inte vill ha uppmuntran, skrämma er....UPPMUNTRA MEJ GÄRNA!! :-)

De var de....återkommer med uppdateringar sen.....ska göra mej klar för min första jobbarnatt nu.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jannike

Åhhh.... tänker på dig... förstår din känsla... Kramar i massor från grannen

Postat av: sanna panna

tack för sms gumman men ja HAR SEM än ja denna veckan ut så ja ska börja fet passet nästa vecka...



håll ut gumman de tyngsta lättar snart..kram

2008-08-07 @ 08:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback