Lite irritation.....

Alltså,de här är inte kul!!
Att varje kväll vara sen iväg till "mina" gamla.....och pga de måsta stressa som en tok första timmarna.....och inte ha tid att stanna till lite....
Som en av mina tanter sa till mej igår kväll:
-De är så tråkigt att du aldrig hinner stanna och prata lite Marie, som du kunde göra förut.
De känns inte bra.....de känns inte tillfredsställande att jobba så.....och de ska inte behöva vara så!!

Och nu hade jag en lång ramsa av fula ord på väg angående dom som sitter och bestämmer, men jag hejdar mej.....för jag blir bara mera arg och ledsen.....och de orkar jag inte just nu....men jag ser verkligen fram emot de första ordentliga personalmötet vi ska ha, där vi ska prata om eventuella saker som inte varit bra och som inte funkat i sommar... ...EVENTUELLA????...jojo, dom vet inte vad dom har att vänta sej.

Nåja, annars så händer inte speciellt mycket en sån här dag......jag vaknar och sen tar jag de bara lugnt....ska ju jobba i natt också så jag tycker de är helt okej att slappa. :-)

Skulle rekomendera lite roliga bloggar......men de funkade inte att fixa en länk så jag återkommer med de.
Kramen

Kommentarer
Postat av: Jannike

Usch Marie - förstår att du känner dig maktlös... har pratat en hel del med min goa granne G, tillika din arbetskamrat, och hon har varit förtvivlad och nästan jobbat sig halvt fördärvad, stackar´n...



Kram, hoppas du får någon chans att sitta och ge nån behövande lite tid i natt....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback