Men e de inte typiskt!!

Ja men e de inte typiskt.....ska nått jäklas så ska allt tydligen!!

Nu sitter jag här framför datorn och mår ganska bra, de känns lite lättare idag, trots att min första natts jobb inte var att leka med.....jösses, fel att få sätta sej och ta de lugnt en liten stund iallafall, men icke i natt....

Nåja, sitter då här och tänker att....Ja men nu jäklar ska jag lägga in lite bilder på datorn.....Men va händer då....jo de slår mej att sladden, den berömda ni vet, är kvar i Vansbro!!....jaha, ja men då skiter jag i de.
Kollar lite på andra bloggar istället och ser en bild på en jordgubbstårta.....JA!...jag åker ner och plockar lite jordgubbar på självplocken, de skulle vara mums och barna skulle bli så glada om jag gör egen jordgubbssylt.....Men nä, jag bör inte köra bilen för ett bromsok kärvar.....Jaha, nähä, jag skiter väl i de också då!!

Så vad gör man???...sitter här och lyssnar på Dansbandsmusik och deppar.....närå, jag deppar inte idag, allt känns faktiskt lite lättare redan....:-)

Nu ska jag kolla på Blocket om de finns nån som säljer gamla fönster i rätt mått, jag har nämligen 2 broderade tavlor, med konstiga mått, som jag behöver ramar till.

Kram

Kommentarer
Postat av: Nannis

Bilar... det är väl typiskt dom att jäklas ;)



Blev det nåt MC åkande för er när du var ner då? =)

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback