Sovmorgon...

Ja men e de inte underbart så säg...med sovmorgon fast man har barna med sej :-)

Daniel klev upp när barna kom upp, fixade frukost och jag fick somna om, hörde han var ute och byggde på verandataket....sen kom han insmygande efter ett bra tag och fråga om jag ville ha frukost, så jag klev upp till ett dukat frukostbord.....e han inte underbar så säg??!!.....skulle nog kunna vänja mej att ha de så här oftare.... :-)

Har varit ute och varit lite handräckning åt Daniel med taket, men nu sitter jag här en stund.....och senare idag ska vi åka iväg på 2 loppisar, har blivit lite loppisgalen.....men kan hitta så mycket roliga saker, och eftersom jag vill förnya....eller heter de förgamla när de är begagnade saker??...*S*.....mitt hem så är de kul med billiga saker.

Har bla köpt en söt lykta på Tradera, och en änglatavla, de ska in i mitt sovrum, och så har jag fått en hylla som Emma gjort som också ska upp i sovrummet.....och så har jag letat tavlor också....och jag hittade en på Gallerix som jag blev kär i.....men jag vet inte hur den passar.

Mitt sovrum blir mycket vitt....väggarna är ljusgröna....och den här tavlan är knallröd!!!.....fast jag tror, utan några som helst kunskaper i ämnet, att den kommer att bli perfekt.....en knallröd, glad och lycklig färgklick mitt i allt de ljusa, försiktiga....
.....fattar nån överhuvudtaget vad jag surrar om??...*S*

                          

Vet inte varför, men jag bara älskar den!!

Här kommer en bild på den lilla lyktan också...

                              

Kramen

Kommentarer
Postat av: Jannike

ja det är bra att "förgamla" - det tycker jag med - älskar loppisar!!



Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback