Trögt....

Varför ska de vara så trögt att komma igång och göra nått?

Jag vaknade ganska tidigt idag men när jag hörde att de regnade så vände jag bara på mej och somna om, ska ju jobba i natt så de var helt legalt, plus att jag jobbade extra igår, mellan 7-21, visserligen lediga timmar mitt på dan ändå, men trött blev jag ändå. Dom ringde från jobbet på lördan och fråga om jag kunde jobba söndag, och jag ställde upp....jag vet hur struligt de varit i sommar, så jag gjorde de för mina arbetskamraters skull, så många av dom har gått på knäna redan, så när jag var hemma och inte hade nått för mej så okej då....
....och jag ska väl erkänna att de gör gott i plånboken också :-)

Och nu sitter jag här i nått slags vakuum och kommer mej inte för att göra nånting, fast de finns både ett gäng "borden" och några "måsten" på min "Göra-lista", så ids jag inte göra nått. Försökte tom få Daniel att säga åt mej att göra nått och sen ringa och kolla så de blivit och gjort, och hade jag inte skött mej så skulle han skälla lite på mej.......men han påstår att han inte är rätt person för de, han är inte så bra på att skälla.....inte ens lite.....så jag får väl försöka själv då.

I morgon eller på onsdag ska jag och sonen gå på McDonalds och äta, han är med i Ronald McDonald klubb, eller vad de heter, och då får dom ett Happy Meal när dom fyller år, och då hade pappa Kent frågat om han ville gå med mamma eller pappa, och den söte lille sonen hade svarat mamma......å vad de värmer ett moders hjärta att höra nått sånt :-)
hmmm?....de kanske var fadern som övertalade honom att svar så för att han själv inte ville följa med.....*S*
Nåja, vi ska iallafall göra de, och så ska jag försöka övertala han att vi ska titta på kläder också, för Gammelmomma har skickat pengar till födelsedagspresent åt han och de skulle vara kläder, sa hon, och de vore ju bra om han följde med och valde själv.....men jag vet hur kul han tycker sånt är.....inte alls!!

Tänk, han fyller 7 år på torsdag, jösses va tiden går fort.....och om 2 månader så fyller dottern 9 år....och hon börjar bli som tjejer antagligen ska bli.....hon vill hellre gå på skoaffärer än leksaksaffärer när vi är på stan!!
Emil - dataspel och TV-spel
Amanda - kläder och skor
Jag kanske ska ta på mej lite mera extrajobb....*S*

Nej nu jäklar ska jag göra nått.....
och har jag inte fått nått gjort till nästa blogg så får ni, kära vänner, skälla lite på mej. :-)
Kram från Latmasken

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback