Utmaning

Jag har blivit utmanad av Jannike, och här kommer lite alldagliga fakta om mig:

1.Vilken mat äter du ofta?
Köttfärssås och spaghetti....

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till och dukar ut ?
De beror alldeles på vems kalas de är....men jag hjälper helst till. :-)

3. Var sitter du helst när du bloggar ?
I Amandas rum, under hennes säng.....de är en loftsäng....för de är min dator står.


4. Köper du ofta Triss ?

Väldigt sällan....


5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ? 
Mina utlandsresor går att räkna på en hand.....och ingen har varit en sån där wow-resa, så dom är de inte..... Allvarligt talat så har nog min ledighet den här sommarn varit min bästa semester, för när jag kom tillbaka till jobbet hade jag glömt alla nyckelnummer och allt som gick på på rutin innan semestern var som bortblåst, så jag måste ju ha kopplat bort jobbet totalt......så mitt svar måste bli Vansbro sommaren 2008, med bad, fiske och en jäkla massa arbete... :-)


6. Vilken tv kanal tittar du på mest ? 
Oj, den var svår.....de är nog ungefär lika mycket på alla kanaler.



Jag utmanar följande personer: Raskan, Nannis, Opelnickan och Marika


Så här gör ni som blivit utmanade:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Alltid kul med lite onödig fakta om sina bloggvänner tycker jag 


Kommentarer
Postat av: Marika

Hej Marie!

Tack för utmaningen! Men hur gör man? Jag har aldrig blivit utmanad förut och undrar lite hur man få till länkarna som man klickar på för att komma till olika personers bloggar. Har du lust att hjälpa/lära mig?

Kram Marika

Postat av: Marika

Hej igen Marie!

Efter en hel del klickande och funderande så kom jag på hur jag skulle göra...:-)

Så nu har jag besvarat frågorna i min blogg...

ha det bra..

kram Marika

2008-08-27 @ 02:18:15
URL: http://jojuma.blogg.se/
Postat av: Nickan

Kul ska svara så fort tiden finns!Annika

2008-08-27 @ 09:28:39
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: nannis

Antagen ;)



Kramis

2008-08-27 @ 11:26:07
URL: http://nannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback