Vardag....och rutiner.

Nu är de vardag igen, och de känns faktiskt skönt att komma in i rutinerna, ni vet dom där som inte finns tillstymmelse till under sommarlov och semester....idag har barna börjat skolan och jag cyklade med dom upp, inte bara för att dom ville, utan för min skull också.....lite frisk luft så där på morgonkvisten får mej att komma igång lite mera än om jag skulle stanna hemma.....då skulle jag nog lätt hamna i den där sortens koma som jag brukar hamna i....*S*

Tänk, idag började idag började Emil 1:an och Amanda 3:an.....de är häftigt....tänk att dom börjar bli.....äh, ni vet va?....samma tjat om att dom är så stora, att tiden gått så fort, osv, osv.....*S*

Nej, nu ni mina vänner, nu ska här städas.....ska ta en ordentlig omgång i sonens rum, igår kom nämligen ett par jätte goda vänner hit med ett dataskrivbord och en bokhylla som sonen fick, så nu ska de möbleras om och storstädas.... leksaker som inte används ska bort, och nu ska de bli ordning och reda.....ett tag iallafall...*S*

Och i eftermiddag ska jag åka och hämta en köpmandisk jag köpt på Blocket som jag ska ha i köket.....kan säga så här, de kommer att bli förändringar i den här lägenheten....funderar på att ta lite före och efter bilder och visa er.....men vet inte om jag törs visa sonens ganska (läs: väldigt) stökiga rum....*S*

Nåja, nu ska jag inte sitta här längre utan ta tag i mina göromål.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nannis

Å.. jag skulle göra vad som helst för lite vardag jag ;)



Kram på dig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback