Award

Jag hade ju fått en award förut, har ju glömt att lägga ut den på sidan....men här kommer den, bättre sent än aldrig. :-)

                                            

Jag har fått den av "Den elaka styvmamman"......*S*...
Nädå, jag har visserligen fått den av mina barns styvmor, eller plastmamma, eller extra mamma, eller vad de kallas, men hon är verkligen inte elak, tvärtom. Hon var och levererade en bokhylla till mej i veckan sedan dom varit på IKEA, jag var tvungen att införskaffa mej en till för böckerna flödar över i den gamla jag har., så hon är så snäll så :-)

Och nu är de väl meningen att jag ska ge den här utmärkelsen vidare, och de gör jag nu, men bara här, jag skriver inte hos er som får den, så nu gäller de att ni har läst min blogg :-)

Susanne......saknar dej!
Jannike.....så härlig och klok!
Nannis......är med dej varje dag :-)
Emma......min extra "unge"
Nickan......känner dej inte, men följer ditt liv. :-)
Lillan......se ovan :-)
Marika......mina barns halvbrors sambo.
och så Rebecca såklart......."den elaka styvmamman"...;-)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Nannis

Tackar! Är med dig varje dag också =)

KRAM

Postat av: Jannike

TACK!!!!!

2008-12-08 @ 22:20:19
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: kvigan

Hejja

kom just på att de kanske va jag som var lillan

så då måste jag ju fråga då

ha de gott

2008-12-14 @ 12:41:16
URL: http://skogstrollets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback