De är verkligen vackert....

Idag var jag ner en sväng på stan för att inhandla de sista julklapparna, så nu borde jag vara klar, men säker är jag inte....jag har iallafall, trots mycket sträng budget, lyckats hitta nått som jag tror alla blir nöjda över.

När jag kom hem fiskade jag upp kameran ur ryggsäcken och fotade lite, ja för de är ju så himla vackert ute, och här kommer resultatet.....jag måste komma ihåg att ta bort datumet nästa gång, bilderna blir nog ännu finare då. :-)

Dom här bilderna är tagna precis bakom mitt hus, man kan inte tro att de är nästan mitt i ett hyreshusområde.


                


                             


                             


                             


                             


Kommentarer
Postat av: Jannike

Alltså... det ÄR så otroligt vackert!



kram till dig!

Postat av: Nickan

Vackra bilder men visst blir det en skum färg just nu? Går-blå bilder. Här ute på Frösön har vi värsta dimman och haft nästan hela veckan, känns som man ska slå huvudet i himlen! Visst är det väl skönt och få gnälla av sig lite ibland! Ha dé

2008-12-11 @ 22:22:25
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback