Hur gör ni??

Sitter på jobbet och har lite paus, inte alls fel, och ska äta mej en clementin, eller satsumas, eller vad de är??...En liten apelsin, utan kärnor...*S*

Nåja, iallafall när jag sitter här som bäst och skalar den så kommer jag på vilka lustigheter jag har för mej, och nu undrar jag om ni är likadana, som nu de här med att skala en sån här orange sak.
Jag börjar med att göra ett hål med nageln mitt under....inte på sidan och inte på ovansidan, utan alltid på undersidan, sen skalar jag runt runt, så när jag är färdig är skalet som en spiral.....nån fler som gör så??

Och hur äter ni Ballerinakex?
Jag liksom skalar av "locket" med tänderna, från kanten liksom....förstår ni?.....sen när "locket" är borta äter jag runt själva chokladknoppen, både kex och choklad, så till sist äter jag upp mittenplutten, jag har sparat de godaste till sist alltså, för där är de mest choklad. :-) Kom precis på en sak, jag är 40 år!!!!.....snart 41, men de ska vi inte låtsas om....*S*....men får man äta Ballerinakex så där då???...*S*

De värsta är att om jag är själv och äter kanelbullar så äter jag dom runt runt också, men inte när jag är borta hos nån och fikar, eller om jag har besök, då kan jag faktiskt uppföra mej...*S*

Jag och min mamma har en annan lustig sak för oss, ja lustig för omgivningen iallafall, mindre lustig för oss om de händer när vi har en massa folk omkring oss......varken mamma eller jag kan dricka normalt, vi häller inte i oss de drickbara som de flesta gör, nej vi suger i oss de, och de kan bli konstiga och höga ljud om de kommer med lite luft samtidigt som vätskan.....de är ett högt och ljudligt "slurp".....kan bli pinsamt...

Kommer inte på några fler små egenheter som jag har just nu, men jag ber att få återkomma om jag kommer på nått.
Nu ska jag jobba vidare.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: raskan

kl fan var 04 40 typ när du blogga om de PALLA blogga vid den tiden??:..

o dessutom HUR man skalar en klämmis??....

hahahahahaha du e störd

kram

2008-12-13 @ 09:59:46
Postat av: Nannis

Man får äta ballerina som man vill, även om man är 40! skrattar Å vad då uppföra sig.. haha.. jag äter alltid kanelbullar runt runt, om så kungen själv satt bredvid - för dom är gjorda för att ätas så ;) KRamis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback