Ledig och luciatåg.

Jaha, nu har man blivit anklagad för att vara störd också.....bara för att jag satt och bloggade 04.40 om hur man äter clementiner, bullar och ballerinakex. :-) De är ju ett mycket intressant ämne....eller kanske inte...*S*

Nu mina vänner, har jag nått roligt att berätta......jag är ledig tills på nyårsafton nu....de är inte dåligt va??....undrar om jag ska hinna göra julfint och dona med de som ska göras innan jul??...jag borde ju ha en liten chans iallafall...:-)
Och imorgon ska jag klippa mej och färga håret.....ska bli underbart skönt att göra nått nytt.

Ikväll har vi varit på luciafirande på barnas skola, de var jätte mysigt och stämningsfullt, och lilla mamma fick en tår i ögat för de är ju såååå fint och dom är ju såååå duktiga alla små tärnor, stjärngossar, tomtar och pepparkaksfigurer....och såklart den jätte fina lucian!
Men gissa vems kamera som la av precis när barnen började tåga in i kyrkan.....nej ni vinner inget för de tror jag ni begriper allihop, men är de inte som förgjort!....men jag hoppas kunna flirta lite med grannen så jag kanske kan få ett kort att sätta in på bloggen.....eller va säger du Jannike?? :-)
Men än så länge får ni tro mej på mitt ord att de var jätte fint. :-)

Nej, nu måste jag ta reda på disken som blev stående efter middan, de blev liksom lite stressigt eftersom de var luciafirande på gång.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Självklart får du kort att lägga på bloggen min vän! jag skickar ett mail med lite bilder... om det blev några bra vill säga...:-( våran kamera är väl inte den allra bästa om jag ska vara ärlig... och ibland är det även fotograferna som felar;-) Men jag ska lägga in korten senare, kollar då!!



PS!! NU är jag nyfiken på ditt hår!!!!! Jag tror du är hur snygg som helst - jag vet nämligen att barnen BARA blir så chockade... har varit med om det några gånger själv minsann;-)



Kram från grannen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback