Byte av barn....

Ja lite komiskt är de, mina barn ville till sin pappa en stund efter skolan, så vi ringde och kolla så de var okej, och de var de.....en stund senare ringer Rebecca....(mina barns "styvmamma", men hon är en snäll styvmamma...*S*)
och frågar om de är okej att mina barns halvlillebror förljer med Amanda hem hit en sväng....och de är väl klart de är.....men Emil blev kvar...

Så nu har jag min dotter och min fd mans son här, och min son är hos sin pappa med sin halvlillasyster.....*S*
Jag vara bara tvungen.....jag tycker de är för härligt.....och antagligen förvirrande....
"Tomten är far till alla barnen" släng dej i väggen!!....*S*

Iallafall så är nog alla barnen nöjda en stund....Emil får vara hos pappa utan både storasyster och lillebror.....och dom 2 som är här leker så bra ihop när de är bara dom......dom har spelat lite Playstation, lekt med bilar och nu är de Memorydags......hon är en duktig storasyster. :-)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Vad härligt det låter!! År nog bara att gratulera!!

Kram!!

Postat av: C

Blogga på...
Kul att läsa!

2008-02-19 @ 06:14:54
URL: http://castellz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback