E man galen???

Ja de är den stora frågan idag.....när man suttit och fått sina ögonbryn plockade....men helv... va ont de gjorde!!!!....
Vem är idioten som kom på att man måste plocka ögonbrynen????...HAN skulle jag vilja ta ett snack med...ja visst måste de vara så, en han!!....nån karl som tyckte att hans fru/sambo hade för buskiga ögonbryn och kom på den briljanta idén att "dom där ska vi plocka...mooohaaa".... de kanske är nån slags hämnd för att vissa av oss kvinnor envisas med att klämma finnar på våra karlar....*S*

Men tänk att vi inte ska kunna få ha vår behåring....den ska bort typ överallt....de ska vaxas, rakas, plockas och donas....
nåja, jag tycker i och för sej inte de är behagligt att ha en massa hår under armarna så jag tar bort de....men de gör inte lika ont som de jag var med om idag.....tänk att man betalar en massa pengar för att bli plågad så till den milda grad....tur de inte var mina pengar...*S*

Men, men.....jag är faktiskt nöjd.....för efter plockning och färgning så hade jag helt plötsligt ögon....jag menar att nu syns dom på ett annat sätt.....och jag är jätte nöjd....faktiskt.....
fast de gjorde ont....

Före...
image289

Efter...
image290

Nej jag har inte ändrat färg på ansiktet......korten är tagna på olika tid på dygnet så skenet i lägenehten var olika.....vill ju inte använda blixt så ALLA skavanker syns...*S*

Kram :-)


Kommentarer
Postat av: Jannike

Visst blir man som en ny människa!!!???

Tycker det är värt plågan, jag...."ha ha"

Kram o njut av "ditt nya 40-åriga jag"!!

Jannike


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback