Fredag...

....var en ganska stressig dag, eller ja inte från början, men framåt kvällen så blev de stressigt.
Jag bytte ut mina barn mot Pia, för vi skulle på 40års fest, så barna fick sova hos pappsen, och jag och Pia stressade järnet för att hinna till festen i tid, för hon skulle ju ner på stan en vända innan, och de skulle fixas frisyrer, sminkas, skrivas grattiskort, målas naglar och kläs på.....och just de där påklädandet är en historia för sej själv, och som så mycket annat, säkert inte är roligt för nån annan förutom dom inblandade, men jag kan säga så här att historien innehöll ett par strumpbyxor a la självmordsvapen......de var de värsta jag varit med om....där kan man snacka om att strypa blodtillförseln....*S*

Fast de är klart, hade de funnits bildbevis när jag fått dessa strumpbyxor upp till låren så hade säkert fler än jag och Pia skrattat....men tyvärr...inga bildbevis finnes... :-)

Nåväl, vi kom faktiskt till festen prick den tid som var sagt, och vi var inte sist.
De var en jätte trevlig fest, med otroligt god mat, trevliga människor och faktiskt lite dans också.....och festen hade ett tema, "Glitter och Glamour", så vi var alla så vackra så....på olika sätt :-) De glittrade om oss så de stod härliga till....och då menar jag bokstavligt...de var glitter i hår och på ögonfransar, och på kläder och väskor...japp, överallt. :-)

Måste nämna maten.....jag är ju som ni som känner mej vet, inte världens nyttigaste människa, grönsaker och sånt är inte riktigt min grej.....och bönor.....behöver jag säga mer??...*S*
Men på den här festen serverades de Viktväktarmat, och de var helt otroligt gott.....tom bönorna :-)
En eloge till kocken!!....dvs födelsedagsbarnet själv :-)...
Superduper gott Gunilla....och Tack för en toppentrevlig fest :-)

Och festen höll på långt in på småtimmarna, och när jag kom hem så var Daniel och Emma här, för på lördagen skulle vi på Skidskytte-VM, så inte blev de nått vilande då heller.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback