Gjort nått???

Näe, inte ett dugg av de jag skrev att jag skulle göra....jag for på stan istället!! :-)
Så jag var och beställde tid för tatuering, tänkte de var lika bra eftersom han har sån kö, jag fick tid den 29 april... och så var jag och köpte remmar att spänna ihop skidor med till Emil, jag var in på Syssla och Moas skafferi och bara tittade....och så var jag in på StreetOne....skulle bara titta där okså, men jag hittade ett linne för 299kr... som var på 70% rea.....så jag slog till... :-)
 
                                    image310

Ojoj, nu är de nära att de blir en modeblogg av de här...*S*

Nu ska jag snart hämta barn på skolan, och så ska jag ta med dom och kolla på cyklar....de är februari och man börjar få vårkänslor....så man kan ju iallafall kolla utbudet :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Magda

Värsta modebloggen............. Jätte snyggt linne, vill jag också ha ju...
kram /Magda

2008-02-20 @ 17:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback