Gör nått...

Ja idag händer de nått här hemma iallafall, har faktiskt haft en himla fart på morgonen, och har börjat beta av listan på de jag borde/ska/behöver/måste göra....:-)

Är de nån mer än jag som minns serietidningen Blondie....jag tror den hette så, Blondie var väl frun i huset och hennes man hette Dagobert, iallafall så hade hon en "jobbar-burk" till han, en stor burk med en massa lappar i där de stod sånt som han skulle göra, för vad jag minns så låg han helst i soffan hela dagarna.
En sån burk skulle jag också behöva....vore lite skoj...en överaskning varje dag vad man skulle få för "rolig" syssla..*S*

Nåja, gör väl så gott jag kan utan burk.... :-)

I natt jobbar jag igen, efter 10 nätter ledigt....känns som en evighet sen jag var där, en skön evighet....och nu jobbar jag 2 nätter, sen ledig 2 igen. Nu börjar ju tiden när man ser för varje dag hur de blir ljusare och ljusare på morgonen, och jag kan börja ta en massa foton när jag är ute på mina turer igen...*S*

Nej, nu ska jag återgå till min "Göra-lista"....
Kram på er :-)

                                               image311

Kommentarer
Postat av: Nannis

Haha, nej och vad gäller besvär för att ha sex med tror jag vi kan sälla oss till den skraran som är glad att ingen gjort just SÅNT besvär för våran skull *asg* MC:n, hm, blev lite fundersam där.. Daniels vaddåå.. sovande skinkor eller.. *asg* Mja, fast sanningen är att man åker skönare på hayyan än en "Vanlig" sporthoj om man ska åka längre sträckor... *s* Så då kanske man slipper sovande rövar! *asg* Kram på dig

Postat av: Jannike

Bra ide´ med burk!!

Ha två bra jobbarnätter, skänk mycket att ditt goda till dina "klienter"!! Sover dom nu när det är fullmåne, eller är det oroligt?? Så minns jag att det var på sjukhuset i alla fall när det var fullmåne...

Kram!

2008-02-21 @ 16:00:10
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: strömma

Hej
Vad roligt att du kikade in på min blogg.
Ja, den listan är nog mest en drömlista
:-))).
Nu ska jag läsa din blogg också.

2008-02-21 @ 17:30:44
Postat av: annette

Hallå där Marie!
Saknade en krans i går när jag gick i mål??????
Vart var du, hemma å jobbade? Å va trist, men Mora var super ändå.
Kram Annette

2008-02-24 @ 04:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback