Klok??..jag??

Vilken härlig start på dagen, en kommentar från en person som tycker jag verkar klok.....ja de är seriöst om ni andra undrar...taskmörtar!!! ;-)

Jag vet inte om jag är så klok, men jag har väl lärt mej ett och annat genom mina misstag...och dom, ska väl erkännas, har blivit en hel del....*S*....men man lär av sina misstag säger dom ju.
Jag minns när jag skulle flytta till Märsta när jag var 20 år och min mamma försökte hindra mej, hon sa att jag inte skulle göra samma misstag som henne. Men jag sa att jag kunde väl inte lära mej av hennes misstag, jag måste ju få göra mina egna...OM de nu var ett misstag att flytta.
Jag hoppas verkligen jag kommer ihåg allt sånt jag gjort i mitt tidigare liv när de är dags för mina barn att ge sej ut och prova sina egna vingar, så jag inte försöker vinklippa dom direkt....
Jag kan ge råd om vissa saker eftersom man varit med om en del....och gjort tokiga val....men jag kan aldrig säga åt dom vad dom ska göra....bara tipsa :-)

OJoj så klokt de blev så här tidigt på morgonen.....ja för mej iallafall, sen om ni andra fattar vad jag surrar om är ju en annan sak....*S*

Och så kom jag att tänka på en sak till så här på morgonkvisten, alla mina rynkor som sitter runt ögonen, som jag faktiskt än så länge gillar.....dom som jag kallar skrattrynkor, för dom visar att jag haft ett roligt liv hittills, trots allt som hänt.....låter inte de bra också :-)

Tack iallafall du anonyma för den fina kommentaren....jag vet vem du är... :-)
Många styrkekramar till dej, och jag antar att du redan fått höra att jag tycker du är stark som gjorde de du gjorde NU.... för nått annat alternativ tror inte jag fanns för dej.
Va rädda om varann....
Kram

Kommentarer
Postat av: P

Jadu, ingen kan ju göra misstagen åt en så vi får väl göra dem själv och sen lära.
Man kan ju ge liiite tips om vad man kan och inte kan göra ändå..*ler*
Man lär sig ju också av att få flyga själv, lite blåmärken blir det men de bleknar

Postat av: Marie

Hoppas att du får en kanonbra kväll!
Snart är det dags för sängen för mig, jag är helt slut efter en heldagsutflykt med jobbet!
Ha det gott!
Kram Marie

2008-02-12 @ 19:55:41
URL: http://marie2u.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej du!!
Misstänkte att du skulle lista ut det...:)
Glad över mitt beslut, hade inte lyckats tagit det steget om jag inte hade fått dom kloka orden med mig på vägen...Fortsätter att ta del av din klokhet här på bloggen :)Å alla vackra bilder som du tar..
Ha det så gott...
Kramar från mig..

2008-02-12 @ 22:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback