Lista...

Har snott den från SannaPanna :-)


Bageri: Törners 
Hämtmat: Pizza, allt annat vill jag äta på plats :-)
Italienska restaurangen: ??...tror aldrig jag satt min fot på en sån.
Fiskrestaurangen: Måste man äta fisk?? 
Maträtt: Ojoj.....Daniels Ölkorvsgryta....bara så mumsig. 
Smycken: Guld...de lilla jag har.
Kameran: Kameran??....ett måste! 
Bil: Passat kombi
TV-serien: Har fastnat för Grey's anatomy......och så House såklart!!
På nätet: Bloggen, Tradera och Blocket....fynda, fynda :-)
Resmålet i Sverige: Vansbro, lite titt som tätt...
Resmålet i Europa: Ta med mej nånstans!!
Drycken: Pepsi Max 
Vin: Nej tack!
Choklad:  Marabou
Bästa motionen: Dansa
Bästa glassen: Äter så sällan glass numer....men de är klart, en bänk på Gågatan en varm sommardag och en MJUKGLASS är inte helt fel :-) 
Bästa varma dryck: Te, Brunkullans
Bästa sängen: Min....och Daniels funkar också :-)
Storstaden: Har bara varit i el Stockholmo....
Landet att shoppa i: Ja eftersom jag reser runt i värden och shoppar....NOT!!!....Sverige får de bli då...:-) 
Nöjet i huvudstaden: Gamla stan
Årstid: Alla, av olika orsaker.
Sport: Dans....japp, de är en sport :-)
Morgontidningen: ÖP och LT om de är rätt tidningsbud :-)

Så där, varsågod och stjäl :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback