Massör=mör....

Nu menar jag inte att massören är mör....eller jo de kanske hon är efter den här helgen.....men jag tänkte faktiskt lite mera på mej själv.....jag är mör och öm lite överallt ska jag säga, men guses så skönt de var....eller iallafall efteråt....*S*

Vi börjar från början.....
Gick av jobbet kl 7 på fredagmorgon och skyndade mej hem för att sova några timmar, men vid 12 var de dags att masa sej upp, då var Pia, Gumman och Petra på gång, plus den första kunden.....
Gumman är massören som fått slita under sin "semester" i den kalla nord, dvs här :-)

Vid 2-tiden kom Daniel och Lars också, så sen var de fullt hus...... :-)
Men trevligt var de, de är alltid kul när de blir lite fart här hemma, och de kommer hit folk som inte är här annars, bla så kom en fd klasskompis till mej hit och fick sej lite massage, och hon kom med blommor till mej, ett försenat grattis, och  till min stora glädje så var de tulpaner.....Hon fyller också snart 40, men där vankas de stor fest....:-)

image275

Nå, tillbaka till massagen, Gumman gav sej på mej också, och herre jöss va jag hade spända muskler, jag trodde jag skulle dö när hon hittade såna där "knutor", och på de märkligaste ställen, som tex insidan av låren...men fyyy f......n va ont de gjorde när hon masserade där....men gud så skönt de var när de släppte, de där onda...
Men öm är jag, och träningsvärk har jag.....men de är de värt. :-)

Hela fredageftermiddag och kväll var fylld med skratt och tokigheter, så lite av träningsvärken kanske kommer därifrån också.....de är härligt att skratta så där....och är de sant att ett gott skratt förlänger livet, DÅ kommer jag att bli gammal...*S*

Igår var vi på stan allihopa och tokfikade på Lime...ni vet, betala 75kr och fika tills ni spricker....och så gick vi lite på stan.....fick tips av Gumman att köpa mej en boll att sitta på och träna rygg och mage på.....nej inte tennisboll, utan en stor boll.....ska blåsa upp den så kanske de kommer ett foto....
De ska visst vara bra träning att bara sitta på den och balansera, och sitta är jag bra på :-)

Sen igår kväll åkte Pia och Gumman vidare och jag och grabbsen drog på krogen....jomenvisst....Bishop Arms, god mat och dryck....och mycket skratt, men också lite allvarligt snack.....men bara lite....*S*

Och nu sitter jag här alldeles mol allena.....Daniel och Lars har åkt hemåt Vansbro igen...de är tyst, de är ensamt och de är trist.....
Men jag får väl roa mej med min boll, och titta på mitt nyinförskaffade akvarium :-)

De är lite skojsigt, jag hade lagt ut några broderier på Tradera (auktionssiten) och där fick jag in pengarna som jag köpte akvariet för....Hejja, Hejja, för begagnat!! :-)

Kram på er.

image276

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja Tradera är bra.... men man kan bli smått beroende om man inte aktar sig.... var det NÄSTAN själv ett tag.... inte bra, inte bra...

Kram i lugnet!!

Postat av: Nannis

Balansbollar är superbra! Har en själv å använder både hemma och på gymmet. Super för bålbalans ;)
Ha det gott o simma lugnt! Kram

2008-02-05 @ 15:35:36
URL: http://nannis.blogg.se
Postat av: Jenny

Hejsan! Hittade hit när jag sökte på Lime på Google... Har hört så mycket om den där buffén o tänkte det var dags att kolla imorgon. :)
Fin blogg du har!
Hoppas du får en härlig helg!

2008-02-16 @ 01:55:04
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback