Söndag....

...och Daniel och Emma åkte hem till Dalarna igen....och de är alltid lika trist....och de känns alltid lika tomt...fast jag har barna hemma.
Som tur är så blev de lite sysselsättning i form av "Danspatrullen", jag och Amanda går i år igen, Emil ville inte följa den här gången, men jag är så glad att Amanda vill gå.

Så vi var iväg och hon fick dansa och leka i 1,5 timme.....de är så härligt att se dom....när dom får träna på att bjuda upp.....och dansa foxtrott....och tacka för dansen med en kram.....såna viktiga saker, hur man uppför sej på ett dansgolv. Jag tycker de är jätte bra :-)

Sen var de hem och hämta Emil som fått vara hos pappa under tiden.....och så hem och i säng.
Jag läste för dom, sen ska dom tävla om vem som somnar först, och jag är enväldig domare....problemet är att den här domaren oftast somnat före dom tävlande, så resultatlistan är väl lite missvisande.....för jag har inte en susning om vem av dom 2 som somnar först...*S*

Och nu är de måndag igen.....
och allt är som vanligt.....barna är på skolan och här sitter jag......en tvättmaskin surrar och ska snart tas reda på..
Ja, å så töar de igen.....tänk om de kunde bestämma sej.....vinter ett tag till, och då ordentlig vinter med minusgrader.....eller så vår....men jag antar att jag inte har nått att säga till om. :-)

Kram på er allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback