2007-lista

1. Gjorde du något i Fjol som du aldrig gjort förut?
Dansade varenda kväll i 6 dagar i Malung och åkte MC VÄLDIGT fort.....

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inga nyårslöften.....då heller.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i fjol?
Kan inte komma på nån....däremot blev en nära "bekant" farfar ;-)
så gammal är jag..*S*

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min farfar

5. Vilka länder besökte du?
Jag höll mej hemma i Sverige jag.

6. Är det något du saknat år 2007 som du vill ha år 2008?
Kommer inte på nått...

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
De måste ju vara den 24 december när jag fick en överraskning som heter duga....

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag fortsatt må allt bättre, och att mina depparperioder kommer allt mer sällan.

9. Största misstaget?
Jo de har jag gjort några, men jag orkar inte dra upp dom här....

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inget mer än vanliga krämpor som förkylning....

11. Bästa köpet
hmmm???....vet inte...

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ja de var ju en intressant fråga.....mat, dans, bussresor...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Överraskningen på julafton, och utevecklingssamtalen med barnas fröknar. Finns säkert mera men de är vad jag kommer på just nu.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?
"Nei så tjukk du har blitt"....*S*


15. Var du gladare eller ledsnare i fjol jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladare....eller inte bara nog...jag VAR gladare :-)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat, dvs i mitt fall promenader och cykelturer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit godis

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma, i dagarna 3 :-)

19. Blev du kär i år?
Japp :-)

20. Hur många one night stands?
Hallå, är inte de här en familjesida??...*S*....de var inte många alls.....typ inga....

21. Favoritprogram på TV?
House

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nja....hata tror jag inte.....men tycker mindre om....MYCKET mindre.....

23. Bästa boken du läste i år?
Blev inte mycket läst, tyvärr....men böckerna om Arn är de helt klart.

24. Största musikaliska upptäckten?
För min egen del...Mika.

25. Något du önskade dig och fick?
Pengar till massage eller SPA-besök

26. Något du önskade dig men inte fick?
1 miljon kronor....*S*

27. Årets bästa film?
vet ju aldrig när jag sett vilka filmer....så om jag skriver en film här så kanske den gjordes 2006 eller 2005....noll koll, kallas de...*S*

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jösses, kommer inte ihåg, de var ju ett helt år sen...*S*
...kollade bloggen....får känslan av att jag jobbade....

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Bättre ekonomi...

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Maries stil.....fortfarande

31. Vad fick dig att må bra?
MIna barn, mina nya och gamla vänner, min nya familj :-)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Men kära nån....har absolut ingen som helst aning....*S*

33. Vem saknade du?
Vet inte.....brukar sakna dom som inte finns hos mej längre.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Ja de är ju såklart Daniel :-)
men sen har jag träffat många nya vänner, och alla genom dansen....både här hemma och när vi varit på vift....som tex i Malung....hej, hej :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback