Akvarium

Minsann.....jag har ett gammalt akvarium med lite fiskar i, inte speciellt vackert och absolut inte speciellt funktionsdugligt, men i helgen ska jag hämta ett nytt, begagnat, akvarium, nämligen de här:

image274


Komplett med rubb och stubb(e).... :-)
Jag hittade de på Blocket och Daniel tyckte jag skulle pruta på de, men som den fega människa jag är så lät jag han göra de, och de funkade!! :-)
Vi ska hämta de i helgen, måste passa på när Daniel kommer för de känns liiiite fel att dra de hem på en pulka.... fast å andra sidan får man ju se isåfall om de funkar de här med nedfrysning och återuppväckande av liv... ;-)

Snart e de dags för ännu en natt i arbetets tecken :-)

Kramen


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag köpte ett jättefräckt akvarium till min sambo när han fyllde år, en lampa som ser ut som ett akvarium, jättehäftigt och lättskött =)

Kul att du har varit inne hos mig på min blogg!
Nu är jag nog tillbaks igen efter ett uppehåll från bloggen. Jag skall iallafall försöka att göra ett inlägg varje dag!
Ha en skön tordagskväll!

Kramar från Marie

Postat av: Anonym

better with a fisch in the fridge than one
in the bin.....

2008-02-03 @ 12:02:52
Postat av: Anonym

Bra för astmatiker, med aquarium, slipper den torra jamtlandsvinterkallluften....

2008-02-03 @ 12:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback