Avundsjuk??....Jag??

Näe, de kan jag väl inte tänka mej, jag får väl skylla mej själv att jag inte ens försöker.....men ärligt talat så blir de ingen ändring trots de här...

Vad jag pratar om??
Jo, jag satt och spelade Memory med sonen och hade TVn på samtidigt, och de var ett sånt där "spelprogram", där man ska ringa in, gissa på vilket ord de är, svara på en kunskapsfråga, gissa rätt på en kod (tror jag) och vinna en massa pengar....lätt som en plätt, eller hur??

OM man kommer fram...
OM man har rätt ord...
OM man svarar rätt på kunskapsfrågan...(vilket verkar vara de lättaste)....
OM man gissar rätt på koden....
Ja DÅ kan man vinna en massa pengar...

Och de var precis va pojkspolingen på TVn satt och berättade idag, att en 18-årig tjej från Östersund vunnit 400.000kr!!!!!! för nån dag sen......

Nej då, jag är inte avundsjuk.....jag ringer inte in...och kommer inte att göra i fortsättningen heller.....för då lär ju nån annan 18-årig liten donna vinna alla pengar jag fixat till programmet, så de får faktiskt vara....
"Ja e int bitter"

Fast de är klart, inte hade jag gråtit om jag vunnit den summan.....de ska erkännas...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback