Blogg-lista

Hittade en lista som jag tyckte verkar kul....ja iallafall för min egen del :-)
hittade den hos
Therese
men den är gjord av Hello Mummy


Varför började jag blogga?
De var skönt att skriva av sej när jag mådde dåligt....och sen fortsatte jag av bara farten.

När startade jag bloggen?
De var i november 2006

Hur kom du på namnet?
De kändes som om jag behövde att "andra hem" då, där jag kunde vara mej själv och skriva ner mina tankar och funderingar utan att bli dömd.

Vart eller hur fick du idén om att börja blogga?
De var nog från min jobbarkompis Susanne, om jag minns rätt.

Vem har designat din blogg?
Ja inte är de jag iallafall, jag har ju bara valt från färdiga förslag här på Blogg.se

Har du fått vänner via bloggen?
Näe, bekanta ja, men inte vänner.... Vänner är speciella :-)

Har du träffat någon av dom i verkliga livet?
Ja de har jag, en del kände jag innan jag började blogga, men jag har också stött på nya bekantskaper.

Hur många bloggar läser du?
De är olika, men jag har några, kanske 5-10 st som jag kollar varje dag, sen brukar jag kunna sitta och kolla runt på många fler emellanåt.

Nämn 2 Absoluta Favoriter och varför?
Raskan måste jag ta, hennes läser jag dagligen, måste ju hålla koll på vad hon gör när vi inte jobbar...*S*

Hur många läsare har du?
Vet inte, dom är inte så jätte många, men jag verkar ha några trogna läsare och de är jag jätte glad för :-)

Antal kommentarer?
Bra fråga, eftersom min läsekrets inte är så jätte stor och de inte kommenteras så jätte mycket.....men jag är glad för alla kommentarer jag får :-)

Hur länge tänker du blogga?
Så länge de är kul, och så länge jag ser att folk läser den....

Vad är bäst med att blogga?
Att få skriva av sej lite tankar och funderingar, och visa upp foton jag tagit...OCH så klart att folk uppskattar den....och kommenterar :-)

Vad är sämst?
Att man inte vet vilka alla är som läser den.....för de vore kul att veta vilka besökare man har :-)

Vad tycker du om reklam i bloggen?
Tänker inte på den...och bryr mej inte...

Vad tycker du om kommentarer där det görs reklam för sina bloggar eller tävlingar eller nått annat?
Jag får de så sällan så de bekommer mej inte....

De var de de.....nu är de eran tur :-)
Hello Mommy har gett tillåtelse att man får använda den här listan som hon har skapat!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback