Dansvärk...

Japp, de har jag idag.....var på dans igår, de var nonstopdans med Jannez och Shake, nonstopdans innebär att man tokdansar i 5 timmar i sträck. Nu ska jag inte överdriva och säga att jag gjorde de, men nog bidde de 4 timmar iallafall, och de kan jag säga känns i typ alla muskler jag visste att jag har, plus muskler jag inte ens visste att dom existerade....*S*....man ska nog göra de här oftare än varannan månad...
Plus att jag känner mej plattfot idag.....och dom ömmar dom stackars fossingarna....MEN kul var de :-)

Läste precis att 1,5 minuts bugg kan liknas med 400-meterslopp, inte konstigt jag är så mör idag då...*S*

image271

De var iallafall jätte kul att komma iväg, träffade flera "gamla" danskavaljerer och fick höra att jag var saknad, och sånt värmer ju alltid, så jag passade på att dansa en hel del med dom, utipåfall att de dröjer 2 månader till nästa gång igen. :-)

Nu ska jag fixa mej lite frukost, och lägga mej och leka dö sill i soffan, DE är jag bra på :-)

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nannis

Jag har dom alla - slänger mig över dom så fort dom kommer ut ;) Kommer ett nytt album snart, ska bli spännande att se vad de har gjort nu. Deras sista var lite annorlunda än de tidigare, o då dom byter lite bandmedlemmar ibland så märkes skilland. Sen spännande så klart då man följt dom så länge o märker hur dom "växer" och ändrar lite stil eftersom... Kul att du gillar dom också tycker jag! Tror inte att du blir missnöjd över skivorna :) Min kompis har en turkos/blå lotusblomma, på överarmen. Den är inte så himla stor... kanske 4-5 cm? Vet du nån bra tatuerare här i stan? Jag vet en superduktig kille i Långsels, utanför Sollefteå - billig och som sagt, skitbra. Men det är ju en bit att åka...
kramis

2008-01-27 @ 14:41:23
Postat av: Jannike

Hej Marie!

I går klarade du ju av att stå på bena i alla fall... eftersom jag mötte dig så vet jag ju det!! Var jättekul att se att DU verkligen var just DU - som jag trodde alltså;-)

Kram!!

Postat av: sanna panna

MERA BLOGG ÅT FOLKET,,,haha

2008-01-30 @ 08:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback