En ursäkt....

ja, jag måste be om ursäkt.....jag har i ett av mina inlägg "glömt" att skriva en mycket viktig sak....tydligen.... och nu har jag fått mej en känga för de.....i en kommentar fick jag frågan hur jag fick hem min lampa, eftersom min bil står så fint på parkeringen....så de är väl bäst jag klargör de på en gång...

När jag köpt min lampa, nere på stan på en av stans elbutiker, och kånkade denna lampa mot Domus kände jag att jag hade gärna åkt bil hem istället för att åka buss, så jag skickade lite SMS och efter detta och några telefonsamtal så var min skjuts ordnad.

Och nu vill jag framför mitt hjärtligaste Tack till min, iallafall den här dan, privatchaufför....
Du är en ängel....förlåt.....jag menar...Du e go du! ;-)

Och apropå de så står inte bilen kvar längre....för den har åkt till....ja jag är inte säker, men jag hoppas den mår bättre när den kommer hem igen :-)

Kram på er igen. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback