Gott att leva....

Ja idag är de gott att leva.....trots att jag varit ute på morgonpromenaden från skolan och de var -18 grader!!!
Vi fuskade idag, sonen och jag, vi tog bussen upp till skolan, men hem gick jag, och de var så härligt, fast kylan nöp i kinderna. De härligaste var att de börjar bli så ljust på mornarna nu, för antingen så var de mitt bländande leende som fick gatlysena att släckas, eller så är de verkligen ljusare nu...:-)

Jag ser fram emot våren, men jag har inte så bråttom, för jag gillar den här årstiden, de är fortfarande vinter, men de blir lite ljusare för varje dag....
Diskuterade de med Daniel här på morgonkvisten, för han är en sån där sol och värmedyrkare, medan jag tycker de är jobbigt om de är för varmt....Visst jag gillar också sommarn, men blir de för varmt då går jag och gömmer mej.
Äh, alla årstider har sin charm, så är de bara :-)

Kram på er :-)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Håller med om att sommaren kan bli FÖR varm ibland - höst och vår är mina favoriter! Eller, iofs, alla årstider har ju sin charm... precis som du säger...

Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback