Hemma igen...

Japp, man är ju hemma igen nu.....på gott och ont...hade gärna stannat kvar ett tag till, trivs bra i Vansbro, men nu är de vardag igen, och de är ganska skönt också. Man kommer in i rutinerna med barna igen, skola och läggdags tidigare, för under lovet har rutinerna varit som bortblåsta, de är väl de som är meningen med skollov :-)

Som sagt, båda mina barn har varit sjuka under lovet, och nu är de deras mamma som är allt annat än frisk, går omkring med ett huvud som känns som om de är fyllt med bomull....helt tjockt....och halsen ska vi inte prata om....och inte heller mängden näsdukar som går åt.....den är inte att leka med....
Och jag ska egentligen börja jobba i morgon, men känns de så här i morgon bitti också så vete tusan.....är kluven, de kostar mycket att vara hemma och vara sjuk, men mår jag så här så är de ju bara "sjukt" att jobba, för inte lär jag bli friskare av de.....

Nåja, försöker kurera mej så gott de går, med te och honung osv.....så får vi se vad som händer....

Nu får de vara slut på gnällandet, ska bädda ner mej i sängen och läsa lite.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback