Hem...och jobb...

...å hej å hå....ingen vila bara slita och gno...*S*

ja då var man hemma igen då....jag drog söderut i onsdags för att komma hemifrån och för att samla lite energi, och de gick bra....känner mej gladare nu...mår bättre....bara hoppas att de håller i sej.

Tänk va lite kan göra mycket...jag menar....vi gjorde inget speciellt, men jag fick komma hemifrån lite, bara jag...och göra....just de, ingenting.....bara vara....så himla skönt.
Sen ska jag väl inte klaga på sällskapet.....absolut inte :-)

Och nu är jag tillbaka hemma igen, och ikväll kl 21.00 drar allvaret igång....japp, då börjar jag mitt 3 nätters pass.... men som den optimist jag är så brukar jag börja fredagkvällen med att tänka att snart är de måndagmorgon och jag går av jobbet för att börja min 9-nätters-ledighet.... :-)
Lite taskig tanke för er med "normala" jobb, som vill att helgen ska vara jätte lång och att måndagmorgon aldrig ska komma...så jag ber "lite" om ursäkt att jag tog upp de här...:-)

Ska slänga ner mej på soffan och vila mej i form för jobbet nu...

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Nickan

Där har du rätt! Jobbar 5 dagars vecka dagtid. Helgerna svischar förbi utan att jag hinner med! Jag har gått på schema för tio år sen och har inte lärt mig detta än! Blir väl aldrig så heller. Ha de gött på ledigheten!//Annika

Postat av: Jannike

Ja du, Marie, jag skulle nog kunna tänka mig att jobba natt igen.... man blir ju socialt handikappad de perioder man arbetar, men oj, vad tid man har till att ta igen det när man är ledig.... och är man dessutom nattmänniska som jag då är det väldigt passande...

NÄR jag nu börjar jobba igen...

Kram, snart är din helg över!!

2008-01-20 @ 21:07:20
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback