Inget att skriva om..:-)

Jag har faktiskt inte haft nått att skriva om på ett tag nu (som om de hindrat mej förut....*S*) de har liksom varit idétorka, och livet har gått sin gilla gång.
Har varit långledig, men i kväll tar allvaret vid igen, för 2 nätter iallafall :-)

Som sagt, här har dagarna varit sej lika, promenerat med barna på skolan, sen hem och försökt göra nått, såna där "måsten" ni vet, sen hämtat barn på skolan......och så middag, plocka undan, lite Ally Mcbeal, Bolibompa och så natta barn.....och så nått parti Monopol därimellan eller memory.....och sedan barna lagt sej så har jag säckat ihop i soffan.....japp, de går bara runt runt....

Jo just ja, var faktiskt på Mio igår, och köpte mej några söta värmeljushållare.....bildbevis kommer så klart, ska bara skirva klart först :-)

Min bil är okej också nu.....jag skriver okej, för mer vågar jag inte skriva, för jag känner den rackarn...men just nu är den "intagen" på psyket....obs, väldigt internt skämt...*S*....och jag tror den får stå där ett tag, för min ekonomi mår bra av att inte ha nån bil.
Jag har ingen bensinkostnad alls och har inte haft på flera månader, och mitt matkonto är så mycket mindre nu, för jag storhandlar, och klarar mej på de 2 veckor förutom att jag köper till lite mjölk, bröd och frukt.....e de inte bra så säg :-)
När bilen blir "utskriven" så får jag låtsas som om jag inte har nån...
Fast visst ska de erkännas att de är bekvämt med bil. :-)

I helgen kommer Daniel och han har med sej en kompis, så då ska jag väl ut och valla Dalmasar på stan :-) ska nog ut på lördagkväll också, på nått trevlig ställe där man både kan äta gott och dricka nått....cola för min del...och som inte har så hög volym utan man kan sitta och prata..... E de där nått som kommer med åldern, att man vill ha lagom volym på musiken när man är ute nånstans??...*S*

Plus att Pia kommer med en kusin, en kusin som dessutom är färdigutbildad massör.....gissa va hon ska göra?? hon ska öppna massageinstitut...heter de så??.... här i min lägenhet.....ska bli spännande att se alla hennes kunder....ja inte när dom får massage, men jag lär ju se dom när dom kommer inramlande här :-)
Alltid roligt att träffa lite folk :-)

Och ja, såklart har jag bokat in mej för massage också.....ska bli så himla skönt.....hoppas jag iallafall :-)

Så de var de....som sagt, hade inget att skriva om.....

men här kommer bilden på mina värmeljushållare iallafall, jag köpte 2 stycken hållare med hjärtan och 2 med blommor, och 2 "koppar" av varje färg också, men jag vet inte riktigt var jag ska ha dom än, tyckte bara dom var så fina. :-)

image272

Kram på er :-)

Kommentarer
Postat av: Peter

En kram tillbaka!
Finns det kö-biljett för massagen?
Om det nu ramlar ner en massa snö (härligt) så kanske en av skottning ond rygg behöver lite uppmjukning *ler*

2008-01-30 @ 11:44:46
Postat av: kvigan

Nee här ska de inte sambas nåt inte hua farligt de*S*
de blir va de blir tar en dag i taget å mår gott
hoppas allt e gott
Tjing

Postat av: Nannis

Superfina ljushållare! *vill ha*

kramis

2008-01-31 @ 13:51:12
URL: http://nannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback