Inte mycket piggare..

..nej de är jag inte...men, men, de går ju....har iallafall ingen feber....
Sonen mår iallafall mycket bättre, men han får vara hemma i morgon också...de är lika så bra. Imorse promenerade min lilla dotter iväg ensam kl 6, hon gick till "styvmodern".....vilket hemskt ord...låter så otäckt....hon gick till sin låtsasmamma.....och dom gjorde sällskap till dagiset med småsyskonen, sen gick hon själv därifrån...och i eftermiddag gör dom likadant, fast tvärtom...fattar ni?...*S*
Jag slipper iallafall gå utanför dörrn idag också.....och de uppskattar jag mycket :-)

I morgon ska min mamma och hennes sambo köra henne både till och från skolan....ja dom ställer verkligen upp.....och imorgon eftermiddag ska hon få åka till Borgvattnet till sin bästa kompis och vara där hela helgen, så jag och sonen är själva och får roa oss bäst vi kan. Gissar att helgen blir full av Monopol, Finans, Memory och andra spel, plus att jag...om jag känner mej piggare....ska plocka bort julen.

Hos mej brukar julen kunna "vara än till påska", de beror inte på att jag frivilligt lämnar saker framme, nej de beror på att de brukar kunna "dyka upp" småtomtar här och där som jag tydligen glömt att plocka bort....*S*

Jag som längtade så mycket att ta fram julsakerna tycker faktiskt att de ska bli lite skönt att plocka bort dom nu, de enda som är trist är att ta bort stjärnorna i fönstren, dom ger ju så mysigt sken....
Jag vet inte om jag inbillar mej, eller om de verkligen är ljusare ute redan, för idag känns de så, de är nog därför de känns lite lättare att börja ta bort grejorna.

Jaha, nu kom sonen med ett Lotto-spel, så jag ska väl gå och slänga ner mej i soffan, gillar spel där jag kan halvligga ner och spela.....ja men vadå?.....jag är ju sjuk!!

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Fridah

ooh, krya på dig,:/

Postat av: Jannike

ha det gott du och krya på dig!!

Såg i ett "gammalt" inlägg att du fått epengar till en "ny" tatuering.... spännande - min grabb Jesper är såld på tatueringar och han vill att vi i familjen (ja, alltså jag, pappan och han till att börja med ;-) ska tatuera in nåt litet - samma allihop, typ ett Kinatecken för "familj" eller nåt... Jag har aldrig funderat på det förut, men är lite småsugen nu....

Kram!!

2008-01-10 @ 21:53:55
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Nickan

Hej och god fortsättning! Nu må du krya på dig! Är visst rejält vad man blir sjuk av denna förkylning tycker folk har legat hoven droven sista veckorna! Ja visst ligger den vackert stugan! Där har vi stor mys!
Ha dè

2008-01-11 @ 00:34:40
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Chris

That is life.....
But it is nice to get from sick to "no" sick!!!
It is like flying...
take care always,,,,

2008-01-11 @ 08:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback