Jösses!!!

Ja nu sitter jag här i sängen och äter frukost, vilket lyx va?....de gör man inte varje dag....ja inte i mitt liv iallafall.
Emma kom in med te och mackor till mej... :-)

Vilken tjej tycker ni nu va....komma med fika bara så där.....men nu är de inte riktigt "bara så där".....jag måste ju skryta med att jag fyller år idag.....så nu vill jag att ni fyller kommentarslådan eller vad man ska kalla de med en massa hejjarrop och hurran.....

Skulle väl ha satt in en bild på födelsedagsbarnet här och nu, men vet ni, så illa vill jag er inte.....nyvaken, rufsig i håret, och jag vågar inte tänka på alla rynkor och gråa hår som säkert poppat upp under natten....för de är väl vid den här åldern dom poppar upp som mest, eller??...*S*

Nu ska jag kliva upp och fixa frukost till barna, som ungefär var 10:e minut försöker ta kål på varann, antingen genom hugg, slag, bett eller skrik i öronen....jag föredrar den tysta varianten, men man får ju inte välja...
Sa till mina små för ungefär 5 minuter sen att nu ska ni vara snälla idag för jag fyller år....de skulle dom, sa dom....sen tog de ungefär 3 minuter innan dom var osams igen.....
jag tror jag stannar i sängen ;-)

Nej allvarligt talat, de är väl bäst att kliva upp och ge dom nått att äta... :-)
och fortsätta den stora dagen :-)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Nannis

Jag måste få gratulera fröken på födelsedagen! Hipp hipp hurra hurra hurra hurra! :) God fortsättning på det nya året också! *kram*

Postat av: Doris

GRATTIS!..HURRA,HURRA,HURRA,HURRA..
Hoppas att du får en jättefin och bra födelsedag..
Kram..

2008-01-03 @ 14:05:14
Postat av: sanna panna

GRATTIS PÅ mmmmmmmmm 40 årsdagen va??...jo fan de e väl de tror ja..:-p
ha en bra dag-.....

2008-01-03 @ 15:45:20
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: Kent

Kan det vara mina små änglar du pratar om....*skrattar*.....grattis igen!!!

2008-01-03 @ 16:11:17
Postat av: Peter

Grattis!
Tänk inte på att du blir äldre, njut av det istället! *ler*

2008-01-03 @ 16:32:43
Postat av: Stefan

Stort grattis vännen !! Kul att det gått så bra för dig !! Brukar läsa din blogg med stort nöje ! Hoppas att 2008 blir så bra som du önskar !

2008-01-03 @ 22:24:01
Postat av: kvigan

Ja må du läva ja må du läva ja må du läva uti
hundrede år ja visst skera läva ja visst skera läva javisst skera läva ut i hundrede år
å når du ha vö lävanes å når du ha vö lävanes å når du ha vö lävanes i hundrede år ja då ske ma skuv de ja då ske ma skuv de ja då ske ma skuv de ti e skottkärr fram
hipp hipp hurra hurra hurra hurra*S*

2008-01-04 @ 14:51:19
URL: http://skogstrollet.blogg/
Postat av: Jannike

Ja må hon leva ja må hon leva..... Hurra Hurra!!

2008-01-05 @ 18:27:29
Postat av: carina

Hej! Oj ja man skulle ha skickat ett SMS när damen fyllde år men inget Telefonnr. Så jag säger Hurra, Hurra ock en stor Grattis kram i efterskott.

2008-01-06 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback